0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות תפעולית

זכיינים סושי

זכיינים סושי

סושי הוא מאכל כיפי, שייך לקטגוריית האוכל המהיר, ועם זאת גם יודע להציע ארוחה מלאה...

לפרטים נוספים
חוברת נהלים למסעדה

חוברת נהלים למסעדה

תחום המסעדנות הנו תחום מורכב שכולל לא מעט אלמנטים פרטניים שביחד מרכיבים את התמונ...

לפרטים נוספים
חוזה שכירות לעסק עם אופציה

חוזה שכירות לעסק עם אופציה

כולם יודעים שמיקום הנו ערך עליון כאשר מדובר על חנות שמבקשת למשוך לקוחות.

לפרטים נוספים
חוזה שכירות

חוזה שכירות

אחד הדברים היותר חשובים בעת העברת העסק למקום חדש, או לחלופין פתיחת עסק במקום חדש...

לפרטים נוספים
חנות

חנות

מהצד להיות בעל של חנות נוצצת וידועה נראה כמו עסקה כלל לא רעה, והרבה היו שמחים לו...

לפרטים נוספים
מה זה דמי זיכיון?

מה זה דמי זיכיון?

עבור האופציה להשתמש במוניטין של מותג מסוים, על מנת לקפוץ ישר לעולם העסקים מבלי ל...

לפרטים נוספים
 מחיר שכירות חנות בקניון

מחיר שכירות חנות בקניון

אם פעם השכרת חנות בקניון הייתה מעשה שעולה לא מעט כסף ועדיין היה לכך ביקוש גדול כ...

לפרטים נוספים
מפעיל סניף

מפעיל סניף

מפעיל סניף יכול להיות אדם שנשכר ע"י מנהל המקום, כך שהוא האדם שמתפעל אותו בפועל, ...

לפרטים נוספים
 קופה רושמת ממוחשבת מחיר

קופה רושמת ממוחשבת מחיר

היום בעידן האינסטנט אנשים מבקשים מענה מהיר ויעיל ואם אפשר כמה שניות קודם.

לפרטים נוספים
קניין רוחני למכירה

קניין רוחני למכירה

קניין רוחני למכירה הנו מונח כללי העוסק בזכויות של אדם יוצר הקונספט, הרעיון- כל ד...

לפרטים נוספים
קרן פרסום

קרן פרסום

כאמור חלק מההצלחה של כל עסק טמונה בעבודת הפרסום, ופרסום אינו מצרך שמחולק בחינם ו...

לפרטים נוספים
רישום שמות מסחריים

רישום שמות מסחריים

כאשר סימן מסחרי "מושאל" ע"י גוף שאינו מורשה, מדובר על הפרה בוטה של חוקי הקניין ה...

לפרטים נוספים
תדפיס רשם החברות

תדפיס רשם החברות

באתר מאגרי המידע של הממשלה מחכה קובץ של מאגר חברות. קובץ זה מכיל את כלל החברות ה...

לפרטים נוספים

הרבה פעמים אנשים מבקשים להיכנס לתחום הזכיינות, אך העסק שמושך אותם ונראה להם כדאי, כלל אינו מיישר קו עם הכישורים או ההשכלה שלהם ועל כן הם חוששים שלא יתאימו להיות מועמדים ראויים עבור אותו עסק. מהצד השני נמצאת החברה המזכה שמבקשת שכל הזכיינים שלה יישרו קו בכול המובנים- בתחום השירות, העיצוב, הקונספט ושיטת התפעול, כך שהרווחים ימשיכו לזרום ורק יתגברו, ואילו הלקוחות לא יאבדו אמון במותג. על מנת לענות על הצורך של שני הצדדים פותחה שיטת זכיינות תפעולית.

לטובת שני הצדדים
מהי זכיינות תפעולית? ובכן מדובר על שיטה שפותחה לאורך השנים לאחר שהובן הקושי. שיטה זו מקלה על שני הצדדים וזוהי מהותה: החברה המזכה היא זו שבונה את הקונספט הכללי מא' ועד ת' ואילו כל שנדרש מהזכיין זה לנהל, לשווק ולמכור. כך שאין צורך להתמודד עם עיצוב החנות, סידור המלאי, תכנון אדריכלי וכדומה. מה שנישאר לזכיין לעשות זה להתמקצע בשלושת הפרמטרים הנ"ל, (מכירה, ניהול ושיווק), מבלי להתפזר וללכת לאיבוד, מבלי שיוערמו קשיים מיותרים לאורך הדרך.

פיקוח
אופציה נוספת הקשורה לזכיינות תפעולית מתייחסת לפיקוח. הרבה פעמיים החברה המזכה שומרת לעצמה את האופציה לבקר את התקדמות הזכיין, לבחון את הביצועים לאור הביצועים של שאר הסניפים. כך ניתן לפקח על ההצלחה, ואם יש אי שביעות רצון ניתן להצמיד לזכיין עזרה נקודתית- למשל תמיכה מקצועית בתחום המכירות. על כן זכיינות תפעולית היא מנגנון שמגן נאמנה על שני הצדדים.

יתרונות וחסרונות
מצד אחד ברור לכל מהו היתרון המשמעותי של התמיכה הצמודה שמובילה לרווחים. עם זאת לא כל זכיין בנוי באופי שלו שיגידו לו מה לעשות ושיפקחו עליו מקרוב. יש זכיינים שמגיעים לתחום כיוון שהם צמאים לעצמאות, אך כאשר הם נתקלים בפלטפורמה שכזו הם מגלים שלא לזה הם פיללו. על כן כאשר עומדים לחתום על חוזה בין זכיין למזכה יש לברר מהם התנאים המדוברים ומהי משמעותם ולבסוף לשאול האם אופי החוזה מתאים לכם, ועירוב עורך דין מומחה בתחום הקניינות עשוי להעניק פתרון יצירתי כאשר לא מרוצים מתנאי החוזה.