זיכיון מותגים
הרבה אנשים מבקשים להיכנס לתחום העסקים, לפתוח עסק, שיהיה להם מקום משלהם. זו יכולה להיות חנות בגדים, מסעדה וכדומה. עם זאת גם מי שיש לו את הממון הנדרש ואת האופי הנכון, עדיין עשוי רק לעמוד מהצד ולחלום את החלום במקום לחיות אותו. מאין נוסע הפחד? ובכן ידוע שהשנתיים הראשונות של עסק הן מאוד קשות ולא פעם מובילות לקריסה כלכלית. כך גם הרבה עסקים שעל הדף נראו מבטיחים בסופו של דבר לא צלחו. כיצד קופצים מעבר למשוכה? ובכן יש לבחון את קטגוריית הזכיינות!
יש פתרון
זיכיון מותגים סולל את הדרך הקלה והמהירה ביותר אל עבר ההצלחה. על מה מדובר? ובכן מדובר על להיות בעלים של סניף חדש של עסק קיים. כך ניתן לדעת בדיוק לאן פונים, מהי דעת הציבור, מהו אופי הניהול וכדומה, וזאת כיוון שניתן להסתכל על נתוני שאר הסניפים ולעשות סוג של ממוצע. כיום יש אינספור מותגים שמבקשים למצוא זכיינים על מנת להגדיל את סניפי הרשת וכידוע ככול שיש יותר סניפים כך לקוחות יותר נמשכים ורוכשים.
בדיקה
לאחר שמודעים לאופציה יש לעבור על החלופות. כאשר לפני כן יש לשאול את עצמכם איזו קטגוריה מושכת אתכם, האם אתם רואים את עצמכם בחנות בגדים או שמה אתם רואים את עצמכם מתפעלים מסעדה. לאחר שנתתם ללב לומר את שלו הגיע הרגע לעבור על החלופות, ולאחר שבודקים כל אופציה לעומק יש להגיש מועמדות. חשוב לדעת שאינכם היחידים שמתמודדים על תואר הזכיין של אותה חברה מזכה ועל כן יש לדעת אלו נתונים אישיים יש להבליט.
ייעוץ חשוב
כבר משלב המיונים מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמומחה בתחומי הזיכיון וזאת כיוון שהוא למוד ניסיון ויודע מהם האינטרסים של שני הצדדים. לאחר שנבחרתם להיות זכיינים יש לשבת ולעבור על החוזה. פה שוב יש להחזיר את עורך הדין לתמונה ופשוט לאפשר לו לדאוג לאינטרסים הכלכליים שלכם. הוא כבר יידע על איזה סעיף להרים גבה, איזה סעיף לבקש להוסיף, איזה סעיף רק מעט לשנות, אלו נושאים לא הועלו ודורשים התייחסות מקדימה, מהו חוזה הוגן וכדומה. דרך צלחה.